ניתוח התנהגות גולשים מקרה בוחן

אתר להגשת קורות חיים

חברת “job4me” השיקה לפני כשנה אתר אינטרנט, אשר מסייע לגולשים לאתר משרות עבודה חמות. כל מועמד ששולח קו"ח למשרה מסויימת, מזכה את בעלי החברה ב- 10 שקלים. בתקופה האחרונה בעלי האתר שמו לב לשינויים כגון: גולשים מגישים קו"ח באתר מעט יחסית לתקופות מדידה קודמות, תקציב הפרסום המושקע באתר גדל, אך הרווחים לא, ובנוסף – הם אינם מצליחים להבין מי ממשתמשי האתר הוא "מגיש קו"ח קבוע", ומי הוא "מגיש קו"ח אקראי" על מנת להעריך את את הצלחת הפרסום שלהם.


ניגשנו לפתור את הבעיות באתר 
Job4me.
בנינו תוכנית של מספר שלבים מרכזיים, במטרה לארגן נתונים ולהפיק מסקנות:

1. אפיון צרכים של בעלי אתר JOB4ME: יעדים ומטרות בשיפור והבנת המשתמשים באתר
2. הגדרת מבנה האתר: מעקב אחר כל הפעולות האוטומטיות והידניות שמתרחשות באתר
3. איסוף נתונים, ייצור יעדים (Goals) ומעקב אחר התנהגות הגולש בהשלמת יעדים ורכישות באתר
4. ארגון דוחות ובניית לוחות מחוון אוטומטיים עם ביצועי האתר בפועל
5. ניתוח דוחות התנהגות הגולשים והגשת מצגת סיכום לשיפור וייעול האתר


כיצד עזרנו לאתר
JOB4ME?

  •  הובלנו לשדרוג משמעותי בהגשת קו"ח של גולשים באמצעות אתר האינטרנט ואפליקציית האתר
  •  שיפרנו את ה- ROI (עלות תועלת) של הוצאות הפרסום לעומת ההכנסות מערוצי שיווק שונים
  • השגנו עלייה משמעותית במצטרפים "קבועים" לשירות האתר
  • שיפרנו אחוזי המרה וכתוצאה מכך, גדלו רווחי הארגון בסביבת האון ליין

Comments are closed